Често задавани въпроси
Често задавани въпроси
Посетете страницата на избрания от Вас хотел в сайта ни. Информирайте се за периодите, цените и предлаганите помещения за настаняване, след което попълнете контактната форма и изпратете запитването си. Наш служител ще обработи информацията и ще Ви отговори на имейл за потвърждение на Вашата резервация с възможност за плащане до три дни след изпратения отговор.
Посетете страницата на избраната от Вас почивка или екскурзия. Изберете най-подходящата за Вас дата за пътуване и въведете броя на пътуващите по вашата резервация. Преминете към плащането на резервацията Ви чрез натискане на бутона Купи. Попълнете данните за резервацията и завършете поръчката. Наш служител ще се свърже с Вас.
По телефона може да получите всякаква информация свързана с предлаганите от нас туристически услуги.
За целта трябва да ни оформите имейл, в който да ни запознаете с параметрите на Вашата почивка или екскурзия и да ни го изпратите на sales@relaxo.bg. Информацията, която е необходина:
– Избор на дестинация/място за Вашата екскурзия или почивка,
– Начин на превоз (самолет, автобус, собствен транспорт)
– Продължителност на престоя (дни, нощувки)
– Хранене,
– Брой на пътуващите (включително възрастта на децата, ако има такива)
– Ориентировъчен бюджет за Вашето приключение.
В рамките на няколко дни, в зависимост от нашата натовареност, ще получите персонализирана оферта, съобразена с Вашите предпочитания.
Нашият обичаен начин на плащане на резервация, освен ако изрично в офертата не е упоменато друго, включва:
– Плащане на депозит за резервация в размер на 30% в рамките на 3 дни след потвърждение на резервацията.
– Допълнително плащане до 21 дни преди датата на настаняване/отпътуване.
Клиентът има възможност да плати резервацията си онлайн с карта или чрез банков превод по сметката на Туроператора в установения за това срок.
Още информация можете да видите тук.
– Ако резервацията Ви е свързана с посещение на хотел със собствен транспорт, два дни след извършване на окончателното плащането ще получите всички необходими документи по резервацията си на Вашия имейл адрес, предоставен в сайта.
– Ако резервацията Ви е свързана с екскурзия или почивка в чужбина до два дни след извършване на окончателното плащането ще получите фактура по имейл, а два дни преди датата на отпътуване/заминаване на мейла ще получите подробна информация за пътуването.
– Ако резервацията Ви е свързана с посещение на хотел със собствен транспорт ще получите ваучер/резервация на настаняване с данните от Вашата поръчка.
– Ако резервацията Ви е свързана с екскурзия или почивка в чужбина ще получите договор за Туристическо пътуване на съответния Туроператор извършващ услугата.
Приемаме заявки за промени във Вашата резервация само по имейл адрес sales@relaxo.bg. Изисква се промяната да бъде изпратена от титуляра на договора.
Приемаме заявки за анулиране на Вашата резервация се извършва само по имейл адрес sales@relaxo.bg. Изисква се молбата за анулиране да бъде изпратена от титуляра на договора.
Туроператорът задържа следните неустойки:
– До 3 дни след потвърждение на резервацията по имейл – без такса.
– До 45 дни преди началната дата на резервацията – такса резервация в размер на 50 лв. на възрастен удържана от депозита, а остатъка от платения депозит се зарежда като бонус точки в Програмата за Лоялност Relaxo+ за следващи пътувания.
– От 44 до 21 дни преди началната дата на пътуването – 30% от общата стойност на резервацията.
– От 20 до 14 дни преди началната дата на пътуването – 50% от общата стойност на резервацията.
– По-малко от 14 дни преди началната дата на пътуването – 100% от общата стойност на резервацията.
– За всяка една промяна по резервация (хотел, име на турист, дата, вид помещение) след потвърждението й, по вина на потребителя, се удържа такса в размер на 50 лв.
– В случай че Потребителят не се яви в деня на направената резервация за своята почивка/екскурзия, не може да има претенции за връщане на цялата или част от заплатената сума.